Böjda Spön

onsdag 15 juni 2011

No Pain, No Gain! plus vertikalträff 11/6

No Pain, No Gain!

Har en liten firre på ena skulderbladet som jag gjorde på impuls privat för ca 1,5år sedan.
Tyckte att nu fan var det dags att fixa den så att den såg vettig ut.
Före... 
Efter...

Måste säga att jag blev riktigt nöjd. Skuggningar och allt vad han gjorde.
Make it look better anyway you want and i'm satisfied, sa jag till Filipp Popov på Tattoo.
Och det gjorde han.



Till verticalträffen som var då:
Började morgonen med att möta upp Martin vid 05.30 då vi tänkte vara ute i god tid
så att vi skulle slippa trängas vid rampen i Mölnbacka. Ja trängas behövde vi ju inte direkt
göra. De flesta andra ekipagen kom inte förrän en halvtimme efter oss ungefär så vi kunde
utan stress traila båtar och snacka skit med Bröderna och Rolf som naturligtvis var först på
plats. Det var många snodiga båtar med får jag lov att säga och håller med Micke att 
Anders Forsbergs båt var helt otroligt genomtänkt.

Fisket under dagen gick väll sisodär. Fick min första Vj gös i alla fall, alltid något.
sen om det blev 11-2 i antal gösar i fördel för Martin mot mig är en annan femma.
Hade ett par skapliga hugg men efter inspektion av tafsen efter andra påslaget konstaterade
 vi Gädda. Men men lite plåster på såren är ju ändå att Martin inte heller fick någon godkänd
 att anmäla till tävlingen då det var smågösarnas dag/sjö.

Men men nu blir det nya tag... Förhoppningsvis en spinnfisketur imorn kväll.
Har ett nytt bete jag måste testa. Living Dead Special från Illex.
ska bli intressant att se gången.
Kanon eller Kalkon?

Uppdatering kommer förhoppningsvis imorgon.

//Sebastian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar