Böjda Spön

fredag 2 mars 2012

Spöhållare/mörtförvaring

Sådär ja då har jag äntligen fått till min kombinerade spöhållare och mörtförvaring.
Med denna kan jag lätt lyfta på locket och plocka ner spöhållarna för bättre utrymme vid transport och jag slipper ha spöhållarna sittande konstant på pulkan.
Detta innebär att om jag har någon mer med mig så blir det väldigt lätt att stapla pulkorna i varandra för att spara plats i bilen. Dessutom så kommer Solna nu hamna längs med långsidorna på pulkan fast innanför kanterna. Detta kommer ju då förhoppningsvis få den effekten att spöna inte ska fastna lika mycket längs smala stigar och liknande på väg ner till sjön.
När jag ändå var igång passade jag även på att göra ett fäst hål att hänga syrepumpen i så att den inte ramlar av/ur vid skakig transport.

Ska bli kul att testa denna nya uppfinning under fisket på söndag.

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar