Böjda Spön

onsdag 2 februari 2011

NY BLOGG!

Hej!

Kul att du har hittat till min blogg och här kommer det förhoppningsvis att uppdateras med jämna mellanrum framöver.

Min blogg kommer att innehålla diverse strapatser och eskapader så som fiske efter många olika arter i min jakt på så många arter som möjligt. Många olika fiskevatten kan dyka upp m.m.

 Kommer även att skriva med lite av mina andra äventyr såsom besök till grottor och liknande naturupplevelser som kan vara relevant.


Har lite torka för tillfället på fiskefronten tyvärr... Inte blött en krok sedan 24/1-11.

Men till helgen så blir det andra takter.

Börjar fredag 4/2 med att fiska x-timmar på Vänern utanför grums. Pimpel och ismete står på schemat. På kvällen kommer vi att bege oss till Borgvik och testa lyckan efter Lake.

På Lördagen så blir det troligen ett pass efter Lake i trakterna runt Arvika.

Söndag kan det bli endera ismetepass på Gös/gädda eller pimpelpass efter röding.

Har man tur kan man hinna ut på ett pimpel pass i Grums igen på måndag förmiddag.

Än så länge i år har jag ungefär 30timmar på isen och mycket är tack vare mitt nya borr
MORA NOVA 160mm Fy Fan vad fint det går igenom isen.


Mer uppdateringar med bilder osv kommer förhoppningsvis under helgen.



Skitfiske på er// Sebastian Team Snobben 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar