Böjda Spön

fredag 1 juni 2012

Gårdagens Sutarmete


Ja det blev trots allt ett kort Sutarmete i Grums med Robin igår kväll. Kan ju säga som så att det hade varit bättre att meta i Kattviken igår. Men då går det ju inte åt lika mycket Diesel som om man åker till Grums.
Inte direkt nöjd med min prestation.
Överlag var fisket väldigt trögt igår och det blev bara 2 Sutare landade och bägge valde Robins majs över mina fina Karamellmajs.
Men men det blir fel turer.
Jag får trösta mig med att köpa ett par beten eller så.


Vi fick ju nämligen in SvartZonker McMio Tail och wobblern McKelly till Sunne butiken idag och dom var ju bara för fina för att man ska ignorera dom.
Färgerna är de på bilderna. Så skynda och fynda ;) Finns även i Arvika butiken från måndag skulle jag tro.

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar